19 Eylül 2009 Cumartesi

Şeysi'nin günlüğünden...


Bugün Neysi'yle kadercilik üzerine tartıştık. Her ne kadar kendisine hak verdiğim noktalar olduysa da genel olarak şans faktörününün önemini biraz küçümsediğini söyledim ona. Uzlaşamadık elbette; ama büyük keyif aldım yaptığımız tartışmadan.

Röbdoşambrıma sade filtre kahve döktüm. 300 liralık röbdoşambrdı. Çıkmaz şimdi onun lekesi... Neysi çok sinirlendi. Halbuki o benim röbdoşambrım, neden sinirlendi hiç anlayamadım.

Bugün çok eskiden yazdığım bir yazının telif ücretinin bankaya yatırıldığı haberini aldık. Neysi hemen elektrik ve su faturalarını yatırdı, kiranın da bir kısmını ödemiş olduk. Neysi "Evden kovulmaktan yırttın." dedi. Ne demek istediğini çözemedim.

Akşam yine köfte yedik. İçim dışım köfte oldu kaç zamandır. Köfte demek de doğru değil aslında, parasızlıktan kıymasını bol tutamıyoruz. Köfte gibi, köftemsi bir şey işte...

Allah Allah... Neysi röbdoşambr konusunda neden o kadar sinirlendi acaba?

Şeysi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder